Latijns-Amerika in Beweging

Reacties

  • Chili eert zangeres Violeta Parra met museum   1 week 4 dagen geleden

    Beste mevrouw Roxanne;
    Dank voor uw reactie: de redactie heeft voor deze foto gekozen. Maar via onderstaande link is het mogelijk om authentieke foto's van Violeta Parra te bekijken.
    Verder heb ik vernomen van Violeta's zoon, de heer Ángel Parra, dat de opening van museum gepland staat voor 05-10-2015, mocht u daar interesse voor hebben.
    Link foto's: http://www.violetaparra.cl/
    Vriendelijke groet,
    Angelique

  • Haïti, de parel van de Antillen   6 weken 1 dag geleden

    Nice read, I just passed this onto a friend who was doing some research on that. And he actually bought me lunch as I found it for him smile Thus let me rephrase that Thanks for lunch! deebffedbdda

  • LA Ruta; nieuw project van Noticias   9 weken 2 dagen geleden

    Dear la Ruta,

    I have to say this is one of the most exciting projects I've heard of and I managed to get inspired even though I had to translate most of it.

    I am a student in the Netherlands, in Maastricht, I study European Studies ( basically politics, economics, law) and will be graduating in the summer. I've been wanting to take a year off to do something a little bit more practical than academic work starting in September, your project, checking whether or not policy has been implemented successful in line with development goals, seems like the perfect bridge between policy and reality.
    Specifically I'm interested in going to South America next year (I speak fairly good Spanish).

    I probably shouldn't be telling you my life story, but I'd love to hear more from the project ! Help in any possible way.
    I'm terribly motivated to do something useful, I'd love to help and apply myself. I'm just looking for a team-

    Let me know !

    Dankje Wel y Pura Vida !

    Emma Musto
    emmahm94@hotmail.fr

  • Chili eert zangeres Violeta Parra met museum   10 weken 3 dagen geleden

    Hoi, Is er geen foto van de echte Parra? Dit is de actrice die haar speelde in de film Violete se fue pa los cielos.

    Groet,
    Roxanne

  • Sabor Latino: 2 november, “Verrukkelijke Colada Morada”   11 weken 6 dagen geleden

    Amlodipine Next Day Cash On Delivery Metformin Ciprofloxacin Cipro Companies Amoxicillin Clavulanate Side Effects Augmentin Xr. Otitis Media Cephalexin Skin Infection Flagyl Shunt Paroxetine Er Side Effects Norepinephrine Reuptake Benadryl Extra Strength Treatment . Manning's Girlfriend Testosterone Clomid And Multiples . easy to buy spiriva for chronic obstructive pulmonary disease. Buy generic spiriva 10 mg usa where. Bronchitis concentra medicine. Where to buy spiriva selling. Zyrtec Canada Nonprescription Drug Adipex And Alcohol Upper Respiratory Infections Keflex (cephalexin) is a broad. Buy Cephalexin Online At Canada Drug Pharmacy.1800PetMeds offers Cephalexin, an antibiotic for dogs and cats at affordable Tylenol Or Sudafed While Pregnant Buy Generic Muscle Relaxant - Buy Online Without Prescription. USA UK CANADA overnight delivery. Cheap price. Discounts up to 70%. Free shipping. Buy Lasix Online Cod Overnight

  • Chico Buarque de Hollanda – Herinneringen aan Rio   16 weken 5 dagen geleden

    test

  • Colombia in Focus   1 jaar 38 weken geleden

    Je kunt sowieso erg merken dat Colombia in opkomst is. Ik heb een aantal colombiaanse kennissen die terug gaan naar Colombia. Ze zeggen ook, vroeger gingen we naar Europa om kansen te krijgen, nu gaan we weer terug. Ons land is in opkomst. Erg leuk voor die mensen!

    Groet,

    Michael
    Rieten Manden

  • Colombia in Focus   1 jaar 38 weken geleden

    Colombia

    Ingediend door anonym op 28 augustus 2013.
    Het is zeker waar dat Colombia een opkomend land is. Erg leuk dat dit ook op cultureel gebied is. Wij merken het vooral erg op financieel gebied, Colombia is één van de snelst groeiende economieën ter wereld. Daarnaast zijn ze een van de grootste goud en zilver producten ter wereld. Doordat veel landen goud en Zilver Kopen Colombia begint het land erg rijk te worden.

  • Colombia in Focus   1 jaar 38 weken geleden

    Het is zeker waar dat Colombia een opkomend land is. Erg leuk dat dit ook op cultureel gebied is. Wij merken het vooral erg op financieel gebied, Colombia is één van de snelst groeiende economieën ter wereld. Daarnaast zijn ze een van de grootste goud en zilver producten ter wereld. Doordat veel landen goud en href="https://www.dutchbullion.nl/Zilver-Kopen/">Zilver Kopen in Colombia begint het land erg rijk te worden.

  • IDFA 2012: 'Zelfcensuur is niet de oplossing'   1 jaar 39 weken geleden

    Enige oplossing om persvrijheid weer honderd procent te kunnen garanderen is dat de nieuwe regering werk maakt om het justitieel apparaat te hervormen.

    garden lamp posts

  • Icoon van de Latijns-Amerikaanse rock al drie jaar in coma   1 jaar 41 weken geleden

    Goed artikel, Angelique, ik ben trots op je.

  • Icoon van de Latijns-Amerikaanse rock al drie jaar in coma   1 jaar 48 weken geleden

    Boeiend artikel, Angelique. Leuke clip ook. Ik hoop nog veel van je te lezen.

  • Sabor Latino: Pisco Sour   1 jaar 49 weken geleden

    En ik maar denken dat het een Boliviaans drankje is...

  • Icoon van de Latijns-Amerikaanse rock al drie jaar in coma   1 jaar 50 weken geleden

    Weer een pracht artikel!!! Jullie hebben er een goede schrijfster bij gekregen! Wees er zuinig op want zo zijn er maar weinig. Top artikel!!

  • Icoon van de Latijns-Amerikaanse rock al drie jaar in coma   1 jaar 50 weken geleden

    ik wil even stil staan bij dit artikel erg moi .ik wil ook daarom de schrijfster erg bedanken voor dit super intresantte artikel respect ervoor hoop meer van haar te kunnen horen en zien bij jullie bvd gr michel

  • De vermiste kinderen van Guatemala   1 jaar 50 weken geleden

    Ikzelf ben geboren in guatemala in de1977 en ben in een kindertehuis terechtgekomen en geadopteerd door nederlandse mensen. Mijn adoptie rijst veel vragen, ook omdat ik weet dat niet altijd alles klopt in de adoptiepapieren. En ook bij mij spookt de gedachten van roof doormijn hoofd. Is het allemaal wel gegaan zoals vermeld in mijn adoptiepapieren wat betreft afstand door mijn moeder. Ik ben nu ook samen et mijn vrouw op zoek naar mijn biologische familie. Maar helaas heb ik niet veel informatie over mijn biologische ouders. Ik geef het niet op maar de zoektocht word en is moeilijk. Spoorloos kan mij nu ook niethelpen, ivm te weinig info over mijn biologisch ouders. Ik hoop dat ik niet een "roofkind" ben en de waarheid omtrent mijn biologisch ouders naar boven komt en ik met trots mijn eigen kinderen aan hun oma kan voorstellen.Ik wilde dit toch even kwijt en leef mee met de families saludos carlos manuel quib ( of zoals mijn nederlandse adoptie naam marco

  • Honduras nog steeds niet af van imago bananenrepubliek   2 jaar 2 dagen geleden

    De regering van de VS en Chiquita hebben zich nooit sterk gemaakt voor arbeids- of mensenrechten en zullen dat ook nooit doen. Integendeel. De illegitieme regering van Honduras, ontstaan door gemanipuleerde verkiezingen na de coup tegen Zelaya, waarin alleen conservatieve partijen mochten meedoen, wordt ondersteund door de VS in het belang van big business. Dit is beleid van decades oud. De criminelen vragen hun criminele activiteiten te staken is wel een heel naieve of zelfs frauduleuze opstelling voor iedereen die de geschiedenis van Latijns-Amerika een beetje kent.

  • Mediaconflict in Latijns-Amerika   2 jaar 6 dagen geleden

    Berlusconi bezit 90% van de massamedia in Italie? Een goede zaak? Of moet er wat tegen worden ondernomen, bv. door licensies niet te verlengen en machtsconcentraties mbv de rechter op te breken?
    BTW, dat de eigenaar van Globovision betrokken was bij de coup is geen beschuldiging, maar een feit. Het is gedocumenteerd omdat hij samen met andere coupplegers op de TV verscheen om zichzelf een veer in zijn reet te steken mbt zijn rol in het geheel.

  • Hugo Chávez: verfoeid en geliefd   2 jaar 6 dagen geleden

    Dit artikel staat vol suggestieve verdachtmakingen, halve waarheden en leugenachtigheden die niet nodig zijn als je bronnen tot je neemt die van feiten uitgaan. HRW, een mantelorganisatie van het State Department, is dat niet. Jammer.

  • Het tragische verhaal van Rosa Jiménez   2 jaar 5 weken geleden

    Heel erg wat illegalen (en asielzoekers) kan overkomen
    De rechtelijke dwalingen zijn meer regelmaat dan uitzondering helaas en niet alleen in Amerika Het is vreselijk wat iemand zoals Rosa is overkomen zonder dat ze de taal beheerste
    Amerika het land van de sterkste dan wel rijkste

  • Chiquita’s illegale activiteiten gaan door via Banacol   2 jaar 6 weken geleden

    Wat een artikel. Ook verbaasd het mij dat ik het niet elders heb gelezen? Het is haast nergens onder de aandacht? Wat fair trade tegenwoordig inhoud weet niemand. Dan kom je er later achter dat het toch allemaal niet zo fair gaat als gedacht. Een marketing strategie? Het hele fair trade gebeuren...Gr Elke
    Extensa spiegels

  • Hoger Beroep Daniel Rey Piuma   2 jaar 7 weken geleden

    It is remarkable, it is the amusing information

  • Miljardair Carlos Slim krijgt voet aan de grond in Europa   2 jaar 8 weken geleden

    Slim is wel verrekte slim ,en het zal niet meevallen om het monopolie te doorbreken Met geld koop je ook de regering om
    voor mij lijkt hij alsnog de wolf in schaapskleren

  • Colombia in Focus   2 jaar 13 weken geleden

    Mooi dat Colombia deze exposure krijgt. De laatste jaren komen er ontzettend veel goede films uit Colombia. Dit weten veel mensen eigenlijk niet. Mooie video! Gr Sanne Extensa woonaccessoires

  • Chiquita’s illegale activiteiten gaan door via Banacol   2 jaar 13 weken geleden

    Hoi Anna,
    Kan zo direct niet je e-mail adres vinden, dus dan maar zo.
    Ik werk voor de Colombiaanse organisatie die het rapport 'Colombia: Banancol a company implicated in paramilitarism, and land grabbing in Curvarado and Jiguamiando' heeft geschreven.
    Afgelopen december was ik in Nederland waar ik tot mijn schik zag de de goedkoopste bananen bij de Albert Heijn van Fruitpoint BV komen (de in NL gevestigde dat van Banacal) en ook in andere supermarkten komen de goedkoopste bananen vaak uit Colombia.
    Volgende week reis ik voor mijn werk naar Curvarado en Jiguamiando, o.a. om te kijken hoe de situatie nu is, fotos en filmpjes te maken en betrokkenen te interviewen. Ik zou daarna graag een artikel schrijven over de effecten hier van goedkope bananen in NL. Al zoekende naar informatie stuitte ik op jouw artikel en dacht ik misschien kun je me helpen of kun jij wat met de informatie die ik heb.
    Ben benieuwd naar je reactie.
    Je kunt me mailen op prithabelle@gmail.com

    groetjes,
    Pritha